top of page

Reîntâlnește-ți sufletul


Să trăiești viața ta

Să fii conectat la sursa de viață, energia să curgă prin tine

Vindecă sufletului, durează o viață întreagă

Să nu trăiesc viața altora, să nu rezolv probleme lor

Să recunosc bucuria în viața - ca stare de vibrație vie a energiei pozitive

Să hrănesc sufletul cu bucurie

Să nu-i îngrijesc pe cei care își provoacă durere, să plec în liniște

Să înțeleg ca sufletul are prioritate în orice situație

Să îmi amintesc că este responsabilitatea mea să am grijă de viață și nu de suflete moarte

Să beau apă

Să mă îndrept intuitiv către iubire și lumină

Să recunoști iubirea

Ochii tăi să recunoască lumina

Să am grijă de inima mea nu prin evitarea vieții dar prin ai da inimii posibilitatea de a primi energie pozitivă

Să vibreze energie pură, nu prin luptă pentru ceva dar pentru suflet

Să caut și să ascult oameni buni la suflet

Să poți să văzi sufletul nostru comun în orice situație

Să accepți că totul are sens, durerea este experiența care dezbracă sufletul și mintea de distorsiuni.




Comentarios


bottom of page